موسیقی پارس: هومن ناصری که در ماه های گذشته تک آهنگ های موفقی نظیر ” دلسنگ ” و ” دلم گرفته ” را منتشر کرده است، با رسانه های تخصصی موسیقی به گفت و گو پرداخته که در ادامه می خوانید.

هومن ناصری در ابتدای صحبت های خود با اشاره به فعالیت دوباره اش در حوزه موسیقی گفت: بعد از هجده سال دوری از موسیقی، در شرایط کرونا فرصتی پیش آمد که کارهای قدیمی خود را با تنظیم جدید منتشر و فعالیت خود را دوباره آغاز کنم. در این راه سعی کردم که نظر گروه های سنی مختلف جامعه را جلب کنم.

وی ادامه داد: تا کنون 6 ترک با تنظیم دوستان عزیزم رضا تاجبخش و داریوش صالحپور و اشعار دوست عزیز حمیدرضا نصرالهی منتشر شده اند و 4 ترک باقی مانده که بزودی منتشر خواهند شد.

ناصری با معرفی یک تک آهنگ جدید عنوان کرد: یکی از این ترک ها، قطعه ” امان از این عشق ” است که مدت های مدیدی شعر زیبای آن مرا تحت تاثیر قرار داده بود و بالاخره با ملودی و تنظیم جدید رکورد مجوز انتشار آن صادر شد. از آنجایی که به شخصه این آهنگ را خیلی دوست دارم تصمیم گرفتم که برای آن ویدئویی مناسب و درخور شعر و موسیقی بسازم که به لطف خدا این کار هم انجام شد و مجوزهای مربوطه صادر و به امید خدا در سال جدید میلادی منتشر می شود. شعر این اثر از محمد تقی بهار است که هموطنان عزیزم تصنیف آنرا با نام ” ز من نگارم ” و با صدای استاد بی نظیر محمد رضا شجریان و آهنگسازی درویش خان بخوبی میشناسند. ملودی جدید این شعر خارج از فضای تصنیف رنگی است و سعی کرده ام که فضای آن با حال و هوای شعر متناسب باشد. در پایان این ملودی جدید با سلیقه زیبای رضا تاجبخش تکمیل و توسط داریوش صالحپور تنظیم شد.

این خواننده در پایان گفت: در ویدئوی این آهنگ دوست هنرمندم کورش قاضی مراد با هنر خطاطی خود جلوه ویژه ای به این اثر داد و همچنین دوستان دیگر که در زمان پخش حتما آنها را معرفی خواهم کرد.
امیدورام که این اثر مورد پسند و حمایت هموطنان عزیزم قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید