موسیقی پارس: سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر صحنه حضور گروه‌های موسیقی اقوام خواهد بود. بر اساس برنامه، در این جشنواره ‌گروه‌هایی از مناطق مختلف ایران نظیر کرمانشاه، لرستان، کردستان، آبادان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، تربت جام و بندر عباس در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌روند.

حضور پر رنگ موسیقی اقوام در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر

به گزارش موسیقی پارس و به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر صحنه حضور گروه‌های موسیقی اقوام خواهد بود. بر اساس برنامه، در این جشنواره ‌گروه‌هایی از مناطق مختلف ایران نظیر کرمانشاه، لرستان، کردستان، آبادان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، تربت جام و بندر عباس در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌روند.

اجراهای موسیقی مقامی ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۲۲ بهمن‌ماه آغاز می‌شود. در تاریخ مذکور، حیدر کاکی از کرمانشاه، یوسف باجلوند از لرستان و گروه آبادانی “سار” با حضور امیر تنگسیری و حجت شیروی در یک سئانس مشترک به اجرا می‌پردازند.

روز شنبه ۲۳ بهمن‌ماه نیز ابتدا گروه «نوای سمیره» از لرستان و در ادامه گروه «دالاهو» از کرمانشاه به ترتیب از ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهند رفت.

در ادامه اجراهای موسیقی نواحی، فرهنگسرای ارسباران در روز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان گروه‌ «مقامی ترکمنی» از گلستان و «پامچال» از تربت جام و همچنین بربط هرمزگان، محمود صادقی ورگ از خراسان شمالی و سعدالله نصیری از کردستان خواهد بود.

روز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه نیز گروه «ندای تفتان» از سیستان و بلوچستان و سلمان سلیمانی و یعقوب تنها از خراسان رضوی و همچنین هادی منتظری از ساعت ۲۱:۳۰ هنرنمایی می‌کنند. این کنسرت حسن ختام اجراهای بخش موسیقی نواحی سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید