اعضا هیئت مدیره خانه موسیقی ایران ضمن اعتراض به دستگیری یک خواننده جوان خواستاری آزادی فوری این هنرمند شدند.

به گزارش سایت خانه موسیقی ایران، جلسه هیئت مدیره خانه موسیقی ایران روز گذشته یکشنیه 10 مهرماه با حضور اکثریت اعضا در خانه موسیقی برگزار شد و مسائل و برنامه های این نهاد صنفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه اعضا هیئت مدیره ضمن ابراز تاسف از وقایع اخیر و برخوردهای خشن با معترضینی که بدون اعمال خشونت به روش های مدنی اعتراض کرده اند، به دستگیری “شروین حاجی پور” خواننده جوان اهل ساری اعتراض کرده و از دستگاه قضایی خواستند هرچه سریعتر نسبت به آزادی این هنرمند اقدام کنند.

هیئت مدیره خانه موسیقی ایران با اشاره به سخن مسئولان عالی رتبه نسبت به احترام گذاشتن به حق اعتراض مردم از دستگاه های مختلف خواستند به این نکته پر اهمیت توجه کنند و با اعتراضات و مطالبات به حق مردم با احترام برخورد کرده و با آنها برخورد امنیتی نداشته باشند.

هیئت مدیره خانه موسیقی ایران تاکید کردند اگر به مطالبات به حق همه مردم و اقشار مختلف از جمله صنف خانه موسیقی نظیر آزادی فعالیت نوازندگان و خوانندگان زن و موارد دیگر به موقع پاسخ درخور و اقناع کننده داده می شد هرگز کشور به چنین بحران های گسترده ای دچار نمی شد.

هیئت مدیره خانه موسیقی ایران در پایان این جلسه به واحد حقوقی خانه موسیقی ایران ماموریت داد تا هرچه سریع تر نسبت به پیگیری وضعیت “شروین حاجی پور” جهت آزادی وی اقدام مقتضی انجام دهد.

منبع : خانه موسیقی ایران

دیدگاهتان را بنویسید