موسیقی پارس: تک آهنگ جدید بهنام خدارحمی روانه بازار موسیقی ایران شد.

بهنام خدارحمی نوازنده و آهنگساز تک آهنگ «سور» را برای جشن و سرور، شادمانی و خوشحالی و مهر که فرهنگ هفت هزار ساله مردمان سرزمین پارس است، برای مخاطبان منتشر و روانه بازار موسیقی کرد.

«سور» را بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم کرده و امیر احدی نوازندگی تار آن را بر عهده داشته، محمد یوسفلی صدابردار و رحیم شب خیز هم میکس و مسترینگ این قطعه بدون کلام ایرانی را انجام داده است.

بهنام خدارحمی جایگاه موسیقی بی‌کلام را در کشور ایران، خاص و قابل توجه می‌داند، چرا که از نظر او موسیقی بی‌کلام، خود ادبیاتی است که مخاطبانی به وسعت جهان دارد‌.

در معرفی این اثر آمده است: طبعا پرداختن به مهر و نیکی و شادی آن هم در شرایط کنونی جامعه ایران و یاد آوری اینکه
در ایران برای مقابله با نیروهای اهریمنی، از جشن و سرور استفاده می‌کردند و عبادات، نیایش ها و پرستش‌ها همگی آمیخته با شادی و سرور بود، و زشتی و پلشتی همواره با شادی و خوشحالی به عقب رانده می‌شدند و انسان‌ها با نیروی معنوی و روحیه‌ای قدرتمند و با اتحاد و اتفاق، اهریمن را شکست می‌دادند، یک مسئولیت است. مسولیتی که بیشتر از هر فردی اهالی هنر و موسیقی را متعهد می‌کند تا این تعهد را به مردمان سرزمینمان داشته باشند، که یادشان بیندازند مهر و محبت، فرهنگ چند هزار ساله ایرانیان بوده و باید به آن پرداخته شود.
تک آهنگ «سور» در صدای دنیای هنر فراهم شده و از هم اکنون در سامانه بیپ تونز قابل دانلود و در دسترس است.

دانلود آهنگ

دیدگاهتان را بنویسید