موسیقی پارس: امین جهانگیری که به تازگی آلبوم موفق خود را به بازار موسیقی ارائه کرده، ویدیو ” ای یار ” (با الهام از ترانه “ای یار” موسیقی محلی هرمزگان) با کارگردانی امیر فرزانه تولید و منتشر کرده است.

جهانگیری که یکی از پرکارترین هنرمندان حال حاضر موسیقی کشور است، پس از انتشار آلبوم و ویدیو ” عاشقانه صبح پاییزی”، چند آلبوم و تک آهنگ را آماده و در دست ساخت دارد که از میان آن‌ها به زودی یک اثر بین المللی را منتشر خواهد کرد.

فعالیت موسیقایی او به آثار مستقل خود محدود نیست و در ماه های آینده، همکاری های او به عنوان نوازنده و تنظیم کننده با دیگر هنرمندان به گوش مخاطب می رسد.

در خصوص آلبوم ” عاشقانه های صبح پاییزی ” باید گفت فرزان روزبهانی در استودیو تم صدابرداری آن را انجام داده و میکس و مسترینگ توسط سروش کمالیان صورت گرفته است. امیر فرزانه عکاسی و مرتضی شمیسا طراحی کاور آلبوم را بر عهده داشته اند. همچنین سام شرف زاده به عنوان مشاور رسانه ای، آلا افخمی به عنوان مدیر هنری و وحید میرزایی به عنوان وب مستر با این نوازنده در آلبوم او همکاری کرده اند. گفتنی است شرکت فرهنگی- هنری شهنواز ناشر «عاشقانه صبح پاییزی» بوده و فروشگاه سان هات (خانواده معماری) حامی این آلبوم هستند.

علاقمندان جهت تهیه این آلبوم می‌توانند به آدرس اینترنتی https://aminjahangiri.com/shop/ مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید