موسیقی پارس: آلبوم جدید امین جهانگیری نوازنده سنتور، آهنگساز و تنظیم کننده با نام ” هم نشین ” با گنجاندن پنج قطعه در خود منتشر شد.

میلاد قریشی نوازنده تمبک در آلبوم هم‌نشین به هم نوازی پرداخته و فرزان روزبهانی صدابرداری این آلبوم را انجام داده است. همچنین میکس و مسترینگ توسط مصطفی طالبیان صورت گرفته. سام شرف زاده به عنوان مشاور رسانه ای، وحید میرزایی به عنوان مدیر پخش بین المللی و آلا افخمی به عنوان مدیر هنری با امین جهانگیری در این آلبوم همکاری کرده اند.

امین جهانگیری درباره آلبوم “هم‌نشین” عنوان کرد: این آلبوم در بستر موسیقی ایرانی است و با اتفاق های جالبی همراه بود. در جلساتی که به استودیو می رفتیم، وقتی زمانی را اضافه می آوردیم به شکل بداهه چند دقیقه رکورد می کردیم. مدتی بعد با شنیدن آن ها فهمیدم که با هم ارتباط معنایی دارند و از میان بداهه نوازی ها، پنج اثر را انتخاب کردم. پنج اثری که انگار پشت سر هم هستند و در یک روز ضبط شده اند.

وی در ادامه گفت: برای ضبط قطعات از قبل هیچ برنامه ریزی وتمرینی نداشتیم. حتی قبل از کنار هم نشستن و ساز زدن، چیدمان ملودی را هم نمی دانستیم. همه چیز در لحظه اتفاق افتاد و نمونه زیادی به این شکل در موسیقی ایرانی نیست چرا که عموما بداهه نوازی ها به صورت آوازی اجرا می شده است اما در این اثر بیش از چهل دقیقه بداهه نوازی ضربی خواهید شنید

 

علاقه‌مندان به این آلبوم برای تهیه آن می توانند به سایت www.aminjahangiri.com مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید