موسیقی پارس: گروه «راما» با حضور سه نفر از هنرمندان موسیقی بر اساس مُدگردی‌های موسیقی کلاسیک ایران توام با فضاسازی‌های خاص سازها در تالار رودکی به صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، گروه «راما» تازه‌ترین کنسرت خود را با حضور مهرداد پازوکی (خواننده و نوازنده پیانو)، رشید کاکاوند (نوازنده سازهای کوبه‌ای) و صائب کاکاوند (نوازنده تار و همخوان) برگزار می‌کند.

این کنسرت با عنوان «خواب آیینه» سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰ در تالار رودکی برگزار می‌شود و عنوان «خواب آیینه» برای این کنسرت، برگرفته از قصیده‌ای از هوشنگ ابتهاج است.

کنسرت گروه «راما» در چهار بخش اجرا می‌شود؛ در بخش نخست، یادداشت‌های پراکنده(تکنوازی پیانو) ساخته‌ مهرداد پازوکی، در بخش دوم «خواب در خواب» ساخته‌ رشید کاکاوند، در بخش سوم «نور» ساخته‌ صائب کاکاوند و در انتها خواب آیینه ساخته‌ مهرداد پازوکی اجرا خواهد شد.

کنسرت پیش‌ رو بر اساس مُدگردی‌های موسیقی کلاسیک ایران توام با فضاسازی‌های خاصِ سازها شکل گرفته است. این اجرا با هدف پیوند عمیق‌تر شعر و موسیقی، خارج از فضاهای از پیش تکراری و نگاه جدی‌تر به موسیقی کلاسیک ایران تدوین و طراحی شده است. رویکرد این گروه پیشتر بر اساس تمریناتی است که از سال ۱۳۹۸ توسط مهرداد پازوکی و صائب کاکاوند آغاز شده و حاصل این همکاری کنسرت «من چه گویم» و ضبط آلبومی با همین نام است که به زودی منتشر خواهد شد.

در ادامه‌ فعالیت‌های این گروه و با دعوت از رشید کاکاوند کنسرت «خواب آیینه» شکل گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید