موسیقی پارس: سعید صارمی نوازنده سازهای کوبه ای و امید محرم زاده یکی از متفاوت ترین رویداد های موسیقی را شامگاه پنج شنبه 9 تیر ماه در نمايشگاه مركزي شركت هارموني برگزار کردند.
وی که سابقه همکاری با هنرمندان سرشناسی همچون ناصر چشم آذر، رضا صادقی، احسان خواجه امیری و علیرضا عصار را در کارنامه دارد، در این برنامه میزبان مهمانانی از کشورهای مختلف جهان بود.
صارمی تنها آرتيست ايراني كمپاني بزرگ و مطرح آمريكايي (latin percussion)LP از سال ٢٠١٥ تا به امروز می باشد و طی یک اجرای خصوصی در مجموعه هارمونیک به هنرنمایی پرداخته است.
در توضیح این اجرای موسیقی گفته شده است که سفری از عدم به وجود، از تعلیق و بی‌وزنی فضا به سوی زمین است. ابتدا به سراغ کویر و موسیقی مردمان بادیه نشین می رویم و سپس به سوی مقصدی دیگر، با تلفیقی از نور و نمایش و موسیقی ابتدا به دشت و بعد به سوی جنگل می‌رویم، در ادامه به سراغ شهر شلوغ و پر هیاهو و در نهایت به قصد آرامش دریا و در عمق دریا به پایان این سفر موسیقایی می‌رسیم.
از جمله فعاليت هاي موسيقي سعید صارمی مي توان به اختصار به اجراي چندين تاتر موزيكال، (آمديم نبوديد رفتيم (پر فروش ترين تاتر تاريخ ايران )به كارگرداني رضا حداد و قحطي نور به كارگرداني امين حيايي)، بازي و اجرا در سريال محبوب ياغي به كارگرداني محمد دكارت، همكاري و اجرا در اكستر سمفوني (ويولت)، همكاري و اجرا با گروه داركوب و عضویت در اركستر صدا سيما اشاره داشت.

دیدگاهتان را بنویسید