موسیقی پارس: علیرضا قربانی در تازه ترین فعالیت خود، خوانندگی تیتراژ سریال «بی گناه» به کارگردانی «مهران احمدی» و تهیه‌کنندگی «مصطفی کیایی» را بر عهده گرفت.

قطعه «بی گناه» جدیدترین همکاری علیرضا قربانی و علیرضا افکاری است. دو هنرمند با استعداد که پیش از این با ساخت تیتراژ سریال «همگناه» تجربه موفقی را کسب کردند و می توان امیدوار بود اینبار نیز مورد توجه ویژه مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار می گیرند.

در طراحی و ساخت این اثر بامداد امینی (تنظیم کننده)، علیرضا دریایی (نوازنده ویولن)، فرزان روزبهانی (با بندیر)، مسعود همایونی (گیتاریست) و آرش پاکزاد (میکس و‌ مسترینگ) با علیرضا قربانی همکاری داشته اند و ترانه این قطعه نیز از سروده های «حسین غیاثی» است.

در خلاصه داستان یک خطی سریال «بی گناه» چنین آمده است: «رازی است در زندگی فروغ كه منوچهر از آن بی خبر است؛ حالا او فهمیده و دیگر نمی تواند به آن بی تفاوت باشد.»

در این سریال بازیگرانی همچون آتیلا پسیانی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، محسن کیایی، شبنم مقدمی، ویشکا آسایش، مهران احمدی و ماهور الوند به ایفای نقش می پردازند. سریال «بی گناه» یکشنبه ها ساعت 8 صبح به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

 

نویسنده: مجید مدنی

دیدگاهتان را بنویسید