موسیقی پارس: بهنام خدارحمی آهنگساز ‌و نوازنده در حیطه موسیقی  سنتی، پاپ و کلاسیک که  در رزومه خود سابقه دو دهه فعالیت در ابعاد گوناگون موسیقی را دارد جدیدترین آهنگ خود بانام «دل تار» را تولید و منتشر کرد.

‎خدارحمی در طی این دو دهه با هنرمندان مطرحی چون علیرضا افتخاری،حسین خواجه امیری(ایرج) اکبر گلپایگانی، بهرام حصیری، محمد معتمدی و بسیاری دیگر نیز همکاری کرده است.

‎در حال حاضر بهنام خدارحمی مدت‌زمانی است که به‌منظور حمایت از موسیقی کلاسیک ایرانی و ترویج و گسترش آن با توجه به شرایطی که موسیقی سنتی ایران بخصوص در این چهل و اندی سال طی کرده است فعالیت خود را درزمینهٔ ساخت و تولید موسیقی‌های بدون کلام ایرانی بیشتر کرده است که پیش‌بینی می‌شود با توجه به سابقه فعالیتی خود بتواند سربلند از این پروسه بیرون آید.

‎در همین راستا  قطعه‌ی جدید «دل تار» با آهنگسازی و تنظیمی از وی منتشر شد که تک‌نوازی تار این آهنگ را امیر احدی بر عهده داشته و توسط محمد یوسفلی صدابرداری شده است.

‎دوبیتی سعید محمدبیگی و خطاطی رحیم دودانگه طرح کاور «دل تار» را نقش و نگار خاصی داده است.

‎گفتنی است که این قطعه در صدای دنیای هنر فراهم‌شده و هم‌اکنون از سامانه بیپ تونز و تمامی سایت‌های معتبر قابل‌دسترسی است.

‎نکته قابل‌توجه در مورد بهنام خدارحمی این است که برخلاف بسیاری در عرصه موسیقی تخصصی تحصیل‌کرده است.

‎از قطعاتِ بدون کلام بهنام خدارحمی می‌توان آلبوم: یه قاشق آرامش و آلبوم: قدیمی، تاپ، طلا و همچنین تک آهنگ‌های: بامن گریه کن، ماه و مه، آرام باش، شیرعلی مردون، اصلاً چرا و آرام بخواب را نام برد .

‎ناگفته نماند بهنام خدارحمی کتاب سمفونی یک‌نفره را با محوریت موسیقی نیز نوشته است که از سری داستان‌های فارسی است و زندگی پرپیچ‌وخم یک آهنگساز مطرح را روایت می‌کند.

در ادامه قطعه «دل تار» از بهنام خدارحمی را بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

لینک دانلود آهنگ

دیدگاهتان را بنویسید