موسیقی پارس: یازدهمین سالگرد تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور هنرمندان قدیمی برگزار شد و داود فیاضی ، رشید وطن دوست و جواد انصافی به اجرای موسیقی و آوازخوانی پرداختند. در این مراسم اظهار امیدواری شد که مشکلات بودجه ای موسسه حل و فصل شود.

این مراسم با حضور محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عضو هیات امنا موسسه، محسن علی اکبری پیشکسوت سینما و عضو هیات امنا موسسه، مهدی افضلی مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر و عضو هیات مدیره موسسه، سیدعباس عظیمی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه و حضور پرشور هنرمندان عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت سه شنبه شب، ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل موسسه برگزار شد.

موسسه هنرمندان پیشکسوت در سال ۱۳۹۱ با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است.

اعضای این موسسه هنرمندان رشته‌های گوناگون هنری در حوزه های سینما، تئاتر، موسیقی، تجسمی، شعر، ادبیات داستانی، هنرهای سنتی و معماری هستند که بالای ۶۰ سال سن و دارای گواهینامه درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور هستند.

سیدعباس عظیمی در این مراسم گفت: ۲۰ شهریور سالروز تولد این موسسه است که امسال به دلیل تقارن با ماه صفر این مراسم را با یک هفته تاخیر برگزار کردیم. سالگرد تولد موسسه بهترین بهانه برای برگزاری دورهمی و نشست های صمیمی اعضای موسسه است و خوشحال هستیم که امشب توفیق میزبانی جمع فرهیختگان فرهنگ و هنر را برعهده داریم.

عظیمی با اظهار شرمندگی برای از رونق افتادن خدمات موسسه طی یکسال و اندی که مجددا به موسسه برگشته است گفت: با قول و قرارهایی که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون محترم توسعه مدیریت و منابع و همچنین معاون محترم امور هنری برای کمک های مالی گذاشته اند، امیدوارم در نیمه دوم سال‌ جاری شاهد خبرهای خوب و امید بخش برای هنرمندان پیشکسوت باشیم. دوست داشتیم همانند سال های قبل بتوانیم با خدمات شایسته تر در خدمت هنرمندان باشیم اما با توجه به مشکلات بودجه ای موسسه شرمنده هستیم و به یک دورهمی ساده اکتفا کردیم.

در پایان هنرمندان پیشکسوت با شمارش معکوس از ۱۱ تا ۱ کیک تولد یازده سالگی موسسه را بریدند.

دیدگاهتان را بنویسید